أول ظهور لـ منة عرفة بعد انفصالها عن محمود المهدي

أول ظهور لـ منة عرفة بعد انفصالها عن محمود المهدي
منة عرفة ومحمد المهدى
تقي عثمان

ظهرت الفنانة منة عرفة بلون شعر مختلف، وذلك في أول إطلالاتها عقب انفصالها عن زوجها محمود المهدي بالأيام الماضية.

ونشرت منة عرفة عبر صفحتها الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صور لها وهي بشعر ملون.

ومؤخرًا اتهم محمود المهدي، منة عرفة بالخيانة، زاعمًا أنها السبب وراء انفصالهما، وذلك بعد شهرين فقط من إعلان عودتهما للحياة الزوجية مرة أخرى.

ونشر المهدي عبر صفحته الرسمية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صورة على طريقة الاستوري، وحذفها مكتوب بها: "تم الطلاق للأسف خلاص كان في خيانة وعديتها وانضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت وغير أمها سبب خراب البيت بسبب الفلوس.. عشان منة اللي كانت بتصرف عليها".

وأضاف محمود مهدي: "وبسبب إني كنت رافضها تشتغل في المجال ده وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل فضلت تحاول لحد ما خربت البيت.. وخدوا فلوس مني كتير هي وأهلها واتهجموا عليا وخدو العفش وبيعوني العربية".

وتابع المهدي: "وكل حاجة بالدليل وحقي عن ربنا.. حسبي الله ونعم الوكيل في خرابت البيوت أمها.. والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها.. هبينها وأنا مطلعتش عمري اتكلمت من غير دليل وإثبات بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه.. واليومين دول هنزل الحجات للأسف.. أهلها بعد أم شلتهم وصرفت وعملت عملو اللي ما يتعملش".

وبعد حذف الصورة، نشر محمود المهدي عبر صفحته قائلًا: "حسبي الله ونعم الوكيل في كل اللي ورا خراب بيت بنتها وكل همها الماديات.. بس ربنا يعوضني عن كل خسارة خسرتها وثقتي في ربنا كبيرة لأني مقصرتش.. بالعكس كنت بحافظ".

واستطرد محمود المهدي: "في صحافة بتتواصل معايا وناس بتتصل مش هطلع في حاجة خلاص.. الموضوع من دلوقتي اتقفل نهائي كفاية لحد هنا ومش هتكلم في حاجة خلاص.. ده آخر بوست عن الموضوع ده وكله عند ربنا خ

أهم الأخبار